TETRAKOSARI II: The sequel of success!
TETΡΑΚΟΣΑΡΙ IΙ: H συνέχεια ενός επιτυχημένου event!Η επιτυχία συνεχίζεται.
Στις 5 και 6 Ιουνίου 2010, το περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης, διοργάνωσε για το πολυαναμενόμενο ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ ΙΙ, αυτή τη φορά στο αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών.
Αν και ο καιρός θα οδηγούσε αρκετούς διοργανωτές να προχωρήσουν στην ακύρωση του διημέρου, η ομάδα του περιοδικού μας κατάφερε μόλις την πρώτη ημέρα να φέρει εις πέρας 580 χρονομετρημένα δοκιμαστικά περάσματα, ενώ οι συμμετοχές -αποκλειστικά- αυτοκινήτων έφτασε στον αριθμό των 130 μετά από όριο που έθεσε η τεχνική επιτροπή μας.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον σημείωσαν τα πολύ πιο δυνατά οχήματα που συμμετείχαν από το πρώτο ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ, αν και οι κανονισμοί και ο διαχωρισμός των κατηγοριών διαφύλαξαν ακόμα και τους πλέον "αδύναμους" σε ιπποδύναμη!
Tαξόπουλος Πέτρος
Το γρηγορότερο αυτοκίνητο του διημέρου. Αν θα έπρεπε να ακολουθήσουμε τα δεδομένα αυτού του οχήματος, τότε θα μιλούσαμε για κατηγορίες με μόνο ομολογκαρισμένο εξοπλισμό.
Nικόλαος Στράτος
Ο Νίκος ισχυρίζεται πως το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του άλλαξε την άποψη για πολλά πράγματα στον Ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό και ορκίζεται πλέον φανατικός οπαδός του event!
Σαγιρίδης Βαγγέλης
Έπρεπε να έχει τον τίτλο για χάρη της πόλης που φιλοξενούσε το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ ΙΙ. Ο Βαγγέλης ακολούθησε άριστη στρατηγική και κατέκτησε τον τίτλο στην κατηγορία 13+.
Κουστερίδης Δημήτρης
Το ατμοσφαιρικό CRX του Δημήτρη ξεσήκωσε τις κερκίδες όταν κατάφερε να περάσει την τετρακίνητη Porsche Carrera 4S! Μην ξεχνάμε πως είναι ένας πολύ έμπειρος οδηγός στα 400μ..
The GREEN issue!
Μετά από τέτοια επιτυχία, δεν θα μπορούσε να έλειπε ένα μεγάλο αφιέρωμα εντός του τεύχους 9 του περιοδικού Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης! Διαβάστε παρακάτω τι έγραψε στο editorial ο εκδότης του περιοδικού, Νικόλαος Λογοθέτης, και μην ξεχνάτε πως για όσο υπάρχει σε stock, το συλλεκτικό "πράσινο" τεύχος μπορείτε να το παραγγείλετε από τα γραφεία μας!Ευχαριστώ... Μόνο έτσι θα μπορούσα να ξεκινήσω αυτό το editorial. Με ένα μεγάλο «ευχαριστώ». Μου είναι δε ιδιαίτερα εύκολο να το πω, ειδικά μετά από μια τόσο μεγάλη επιτυχία. Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ ΙΙ ήταν το κάτι άλλο. Εκατόν τριάντα συμμετοχές και με εκείνες που αποσύρθηκαν να συμπληρώνονται αυθημερόν- και μια ομάδα συντονισμού, που κινήθηκε υπεύθυνα, χωρίς τη δική μου επιτόπια καθοδήγηση. Και μη νομίζετε ότι αυτό ήταν εύκολο. Τα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε σαν ομάδα, πριν, κατά τη διάρκεια αλλά και μετά τον αγώνα, μόνο λίγα ή εύκολα δεν ήταν. Δε θα σταθώ όμως σε κακοήθειες ή «καλοπροαίρετους» ανθρώπους, που έχουν ως γνώμονα το χρήμα και τη δική τους λαχτάρα να δειχθούν στον κόσμο, ενώ κανονικά θα έπρεπε να σπεύδουν να εξυπηρετήσουν. Όχι. Αυτή τη φορά θα αφιερώσω το editorial μου σε εκείνους που πραγματικά το αξίζουν.
Πρώτα απ όλα, θα ήθελα να ευχαριστήσω τους αγωνιζόμενους του διημέρου. Ήδη από την πρώτη μέρα μετά το «ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ ΙΙ», δέχομαι τηλεφωνήματα από τους οδηγούς, οι οποίοι μας συγχαίρουν για την άρτια οργάνωση και την πραγματοποίηση του αγώνα και δηλώνουν ότι περιμένουν με ανυπομονησία το «ΙΙΙ». Θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαιτέρως τους αγωνιζόμενους από την ʼρτα, οι οποίοι ορκίστηκαν ως μελλοντικοί και μόνιμοι συμμετέχοντες των διοργανώσεών μας. Ενώ, τέλος, δε θα μπορούσα να ξεχάσω και όλους εκείνους που έτρεξαν στο «ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ Ι» και δε σημείωσαν απουσία ούτε αυτή τη φορά. Αξιοσημείωτο είναι και το γεγονός πως αυτή τη φορά έλαβαν μέρος και αρκετοί συμμετέχοντες του πανελληνίου πρωταθλήματος Dragster. Θα ήθελα να αναφερθώ πιο συγκεκριμένα στον κύριο Ταξόπουλο, ο οποίος άλλαξε τα δεδομένα, πραγματοποιώντας πέρασμα σε μόλις 10,5 δευτερόλεπτα με την εκπληκτική του Toyota Celica GT4, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση της γρηγορότερης κατηγορίας του διημέρου.
Στην ίδια ομάδα ήταν και ο Σάκης Θεοδωρίδης ο οποίος έφερε αναρίθμητους οδηγούς να τρέξουν, όπως οι επαγγελματίες Αναστάσιος Καντζαλίδης, Δημήτρης Κουστερίδης και πολλοί ακόμα. Τέλος, αν και παλαίμαχος, ο κύριος Μαράβας δεν έλειψε από τον αγώνα, προσπαθώντας να υπερασπιστεί τον τίτλο του γρηγορότερου από το «ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ Ι», κάτι που έχασε, μαχόμενος άξια παρόλα αυτά!
Όσο για την ομάδα του περιοδικού, θα ήθελα να τονίσω πως δεν έκαναν τίποτα βάσει προγράμματος! Σύμφωνα με τους κανονισμούς, οι οδηγοί θα έπρεπε να πραγματοποιήσουν 2 περάσματα έκαστος κατά την πρώτη ημέρα, καθότι περιμέναμε να μην είναι αρκετός ο χρόνος για περισσότερα. Μαθηματικώς δηλαδή ήταν αδύνατο να πραγματοποιηθούν πάνω από 260 κόντρες. Σας πληροφορώ, λοιπόν, πως όταν η επιτροπή σταμάτησε να μετράει timeslips (απόκομμα χρονομετρημένου περάσματος), οι κόντρες είχαν ήδη ξεπεράσει τις 580 και βρισκόμασταν μόλις στην πρώτη ημέρα! Αν δηλαδή δεν είχαμε πρόβλημα με τον καιρό την Κυριακή, ο αριθμός των περασμάτων θα ξεπερνούσε πανεύκολα τα ΧΙΛΙΑ! Και δεν αναφερόμαστε σε ένα απλό RWYB, αλλά σε κανονικές κατηγορίες με σκάλες και απονομή των τριών πρώτων κάθε κατηγορίας! Αυτά για να διαφωτίσουμε ορισμένους... Τέλος και πιο συγκεκριμένα, θα ήθελα να ευχαριστήσω τους: Χάρη Μηνασίδη, Στέλιο Κεντρωτά, Παναγιώτη Κουλούρη, Μάνο Έξαρχο, Σοφία Παπαδοπούλου, Μαρία Σακόγλου, Νούλα Κεντρωτά, ʼννα Έξαρχου, Γιώργο Βαγιάτα, Σωτήρη Ψαλτίδη, Παναγιώτη Phatt, Ρία Παρμακσούς, Γιάννη Γατίδη, Χρήστο Θεοφάνους, Φέλιξ Φουλίδη, Ιορδάνη Καραμανλίδη, Ευτυχία Μασμανίδου, Αλκιβιάδη Βαράνο και φυσικά τα αδέρφια μου Στέφανο και Ελένη Λογοθέτη, τους γονείς μου Θεόδωρο και Θεοδώρα Λογοθέτη, καθώς χωρίς αυτούς δε θα γινόταν τίποτα πραγματικότητα. Μια παροιμία λέει: Ο ισχυρός έχει σκλάβους, ο πλούσιος κόλακες και ο σοφός φίλους. Προσωπικά, σκλαβώνομαι που είμαι πλούσιος σε φίλους.
Stars IN stripes!
Θέλοντας να μεταφέρουμε όσο το δυνατόν καλύτερα γίνεται το πνεύμα της εκδήλωσης και την ενέργεια που διακατείχε όλους τους παρευρισκόμενους, εκτός από το πολυσέλιδο αφιέρωμα που έγινε στο τεύχος 9, ήρθαμε σε επαφή με δέκα αγωνιζόμενους -όχι υποχρεωτικά με αυτούς που ανέβηκαν στο βάθρο- και τους ζητήσαμε να μας πουν πως ζήσαν και πως είδαν με τα δικά τους μάτια το διήμερο. Παρακολουθείστε το 30λεπτό αφιέρωμα με τίτλο "Πρωταγωνιστές".
Πρωταγωνιστές (μέρος 1ο)
Εμφανίζονται οι Μάριος Ιβανίδης, Δημήτρης Βαρσάμης, Στάθης Καραλεξίδης.
Πρωταγωνιστές (μέρος 2ο)
Εμφανίζονται οι Ζαχαρίας Παπαπαναγιώτου, Μιχάλης Ορφανίδης, Δημήτρης Δάβανος.
Have you had enough?
Σύντομο προωθητικό βίντεο με γρήγορες λήψεις εντός και εκτός του χώρου του αγώνα!
The letters turn into numbers!
Μετά το πρώτο ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ, οι κατηγοριές επικράτησαν να ονομάζονται σύμφωνα με τους περιορισμούς του χρόνου τους παρά με το γράμμα που τους είχε δωθεί. Έτσι για παράδειγμα η "κλάση Α" μεταφράστηκε σε "κατηγορία 16+", η "κλάση Β" σε "κατηγορία 15"-16" κλπ. Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα από το διήμερο τον Ιούνιο του 2010.Λόγω κακών καιρικών συνθηκών κατά τη δεύτερη και κύρια μέρα του event, πολλά περάσματα ακυρώθηκαν ενώ αρκετοί άξιοι αγωνιζόμενοι βρέθηκαν ατυχώς εκτός βάθρου, ίσως εξαιτίας λάθος υπολογισμού μειωμένης πρόσφυσης. Εν τέλη τα αποτελέσματα βγήκαν βάση χρόνου και όχι σύμφωνα με τις κόντρες καθώς η βροχή μετά το μεσημέρι επέβαλλε την διακοπή του αγώνα.
16"+ 15"-16" 14"-15" 13"-14" 12"-13" 12"-
Online media
Να τονίσουμε πως οι καλύτερες και πιο εντυπωσιακές φωτογραφίες δεν δημοσιεύονται ποτέ στο διαδύκτιο αλλά μόνο στα τεύχη του περιοδικού "Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης"! Αν θέλετε να διαβάσετε λεπτομερώς το πως κύλισε εκείνο το διήμερο αλλά και να δείτε μοναδικά στιγμιότυπα, τότε μπορείτε να παραγγείλετε -όσο διαρκεί σε απόθεμα- το συλλεκτικό τεύχος από τα γραφεία μας!Ακόμα και αν δεν έχετε λογαριασμό στο facebook ή στο photobucket, τα παρακάτω links θα σας οδηγήσουν σε galleries γεμάτες φωτογραφίες από την πρώτη και δεύτερη ημέρα του διημέρου. Δείτε φωτογραφίες από τα pits, τις προετοιμασίες της εκδήλωσης, από περάσματα αυτοκινήτων, από μικροδιαπληκτισμούς αλλά και από τις απονομές. Ακόμα περισσότερα, φυσικά και μόνο στο τεύχος 9!
SlideShow Retouched Gallery facebook order YouTube Playlist forum videos
Special ThanX!
Ευχαριστούμε τα forums Greekdragster.info, Greekdragster.com και dragster.gr για την προβολή του event. Δημιουργήστε εντελώς δωρεάν τον λογαριασμό σας σε ένα από τα παραπάνω sites και σχολιάστε και εσείς τις κόντρες ή αυτά που είπαν οι οδηγοί στο ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ ΙΙ!Θα μπορούσατε να πείτε πως τα παραπάνω forums είναι ειδικοί χορηγοί επικοινωνίας. Και δεν θα κάνατε λάθος. Εμείς από την ομάδα του περιοδικού τους ευχαριστούμε ιδιαιτέρως για τα ανάλογα threads και σχόλια πριν και μετά το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ ΙΙ καθώς και το ενδιαφέρον τους για οποιαδήποτε μελλοντικά.
Επίσης ιδιαίτερα "ευχαριστώ" αξίζουν στον Ηλία Βαθειά από το Greekdragster.com αλλά και από τον Φίλιππο Παπαφιλίππου από το Greekdragster.info, ο οποίος αξίζει να αναφέρουμε πως ήταν και η μοναδική συμμετοχή από την πρωτεύουσα με την κίτρινη Chevrolet Corvette του!
GreekDragster.info Dragster.gr GreekDragster.com